23 Kasım 2012 Cuma

Doğum Sonrası Kilo Vermek Aslında Çok Kolay- Doğum Sonrası Zorlanmadan 30 Kilo Vermek-Doğum sonrası Kilo Vermenin Yolları Burada

Doğum sonrası kilo vermenin yolları
   Ben doğduğumdan beri kilomun hep 10 kilo fazlası olmuşumdur. “Ay tombişim, şuna bak ne şiirin” derken çocukluk dönemim geçti, sonra “şuna bak ya ne kadar şişman”! İyice sinirlerim bozulmaya başlamıştı. Yaklaşık 95 kiloydum orta okulda. Hiç unutmam bir akşam  kararımı verdim ve diyete başladım. Tam 4 ay da 35 kilo verdim 60 kiloya düştüm. Çok güzeldi ama bu sevincim çok sürmedi, kilo almaya başladım. Ama her ne kadar şişman olsam da hep “Sen zayıflama, sana böyle alışmışız, ne var ki” gibi sözlerde beni gaza getirdi. Ben de yemeye başladım. Yine sonra işe başladım. Çalıştığım yerdeki elemanların hepsi erkek ve boyları uzun onlar yedikçe ben de yedim. Bir baktım 65’im. 9 ay sonra tam 87 kilo olmuşum. Durduramıyordum artık, birşeyler yapmam gerekiyordu. Bitki çayları, ilaçlar daha çok berbat etti. Sonra nette dolaşırken kilo bekçisi dikkatimi çekti. Aslında inanmadım ya nasıl olur diye ama “Arkadaşım da sen zayıflayamazsın boşuna uğraşma” diyince çok üzüldüm. Çok istiyorum zayıflamayı. Çünkü oturup kalkmakta, ilerde hastalıkların çıkmasında, bir de kıyafet alırken sorun yaşamamam için...
    Evlendim, bir çocuğum oldu. 89 kiloyum şuan. Doğum sonrası kilo vermenin kyolları nelerdir? Doğum sonrası kilolarımı kolay yoldan vermek istiyorum. Doğum sonrası kolayca kilo vermek istiyorum. Doğum sonrası kilo vermenin yollarını arıyorum. Bilgilenmem lazım. Doğru yöntem nedir?

    Kendim güzellik uzmanıyım. Görselliğin en önemli olduğu alan. Daha iyi görünmek isterim Kilo verici haplar satıyorum ama kendim kiloluyum. ilerde güzellik salonu açacağım. Sırf bu kilo yüzünden açmaya da bilirim. Zıtlık var. Ben güzel olmam lazım ki karşımdakini ikna edeyim....
   Aslında ben kendimle barışık bir insanım, beni seven böyle sevsin diyorum.
DOĞUM SONRASI KİLO VERMEK
   Şimdi seminerlere gideceğim sinir olup geleceğim. Ben de zayıf olmak istiyorum ama dediğim gibi çok zayıf değil ideal kilom. Sevmiyorum çıtı pıtı insanları da....
    Ben çok konuşkan biri değilim ama iyi bir dinleyiciyim. Aileme çok bağlıyım. Ev hayatım çok önemli, disiplinli düzenli ve titiz bir yapıya sahibim. Sakinim, çabuk kızmam ama çok duygusalım. Kin gütmem, çabuk kırılırım. İşime bağlıyım. Elimdeki işi bitirmeden rahat etmem. Başka insanların ne düşüneceklerini kafaya takan biriyim. Üzüntülerimi dışarıya pek vurmam. İçten içe yaşarım. Stres yaptığım olaylar çok olur. Çevremdeki akrabalarımın ,arkadaşlarımın bir işi olsun hemen koşar yardım ederim. Ama ben kimseden yardım isteyemem. Bir işe özenir yapmaya başlarım, karşıdan olumsuz birşey duyunca hevesim kaçar ama pes etmem; inadına o işin üstüne giderim. Gezmeyi sevmem. Hafta sonları evimde olmak bana yeter. Benim fikrimi almadan plan yapılmasını emri vaki yapılmasın hiç sevmem. Verdiğim karaların hep arkasında durmuşumdur. Her zaman ne istediğimi ne istemediğimi bilmişimdir. Sabırlı ve inatçıyımdır. Yaşamayı seviyorum ama zayıfken, 45 kiloyken, daha hareketli, enerjik bir yaşantım vardı. Yine öyle olmak istiyorum.
     Güzellik bir yana da ben doğum sonrası kilo vermenin yollarını arıyorum. Güzellik ikinci planda sağlık daha önemli. Şeker tüketmeye korkuyorum. Doğumdan sonra tamamen obeze döndüm. Doğum sonrası kilo vermenin yollarını bilen bana ulaşsın lütfen...

Fidan Kuyumcu
Çanakkale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder