23 Kasım 2012 Cuma

Doğum Sonrası kilo Vermenin Yolları Burada- Zayıflamak İçin Ne yapmanız Gerektiğini En Doğru Kaynaktan Öğrenin-4 Ayda 56 Kilo Zayıflama Başarısı Burada

Doğru adrestesiniz...
Ben çok ezik ve silik yetiştirildim. Öyle davranıldı ki kendimi hiç değerli hissedemiyorum. Başkaları beni nasıl görüyorsa ben de kendimi öyle görüyorum. Onlar değerlisin derse değerliyim diye düşünüyorum yoksa tam tersini düşünüyorum.
Doğum sonrası kilo vermenin yolları
   Kilo problemim ergenlik çağında başladı. Bütün arkadaşlarım zayıfken ben fil gibi görünüyordum. Zaten kendimi ezik hissediyorken üstüne bir de şişmanlık eklenince herşey daha kötüye gitti. Herkes bana 2. sınıf muamelesi yapıyordu. Özellikle de ailem bunu bana çok hissettirdi. Ablam zayıftı, güzeldi. Bense çirkin ve şişman. Bu nedir bilir misiniz... Onun her davranışıyla takdir edilmesi, benimse ağzımla kuş yakalayarak yaranamayışım. Hep  aşağıladılar beni. Kilom da artınca bunu daha rahat yaptılar. Üniversitede kilom ideal hale geldi ama beni nasıl etkiledilerse o zamanlar bile kendimi şişman hissediyordum. Yani zayıfım düşüncesini hiçbir zaman tatmadım. Nasıl birşey bilmiyorum.
DOĞUM SONRASI KİLO VERMEK
DOĞUM SONRASI KİLO VERMEK
    Yıllarca “ zayıflamak için ne yapmalıyım “ diye arandım durdum. Kilolu olmak nefret edilecek bir durum. Hiç kurtulamayacakmışım gibi geliyor. Böyle yaşayıp böyle de öleceğim gibi sanki. Hiçbir kıyafetim olmaz oldu. Güzel diye beğenip aldığım kıyafetler ben içine girince abuk subuk oluyor. Hayattan soğuyorum. Bana öyle geliyor ki bu dünyada sadece zayıf ve güzel insanların yaşamaya hakkı var. Benim gibilerin yok. Ben liseyi bitirdiğimde kapandım ailemdeki tek kapalı bendim. Bu yüzden de çok aşağılandım, dışlandım. Geçen sene devlet memurluğuna geçtiğim için açmak zorunda kaldım ondan sonra biraz daha kendimi değerli hissetmeye başladım. Evlendim, sanki çocuk yapma vaktimiz geldi. Eşimle çokça konuşur olduk bu konuyu. Doğum sonrası kilo verme yöntemi bulur zayıflarsın diyor eşim. Halbu ki bu kadar kolay olmadığını şuanki halimden yola çıkarak tahmin edebiliyorum. Şimdi daha değerli hissediyorum ve bunun gün geçtikçe de artacağını düşünüyorum. Bende bir de aşırı bir şekilde suçluluk duygusu vardı; Herşeyde kendimi suçluyordum. Şimdilerde eskisi kadar değilim ama gene de izleri var. Artık şansımın döndüğüne inanıyorum. Bundan sonra herşeyin daha güzel olacağını düşünüyorum. Herkes gibi zayıf ve güzel bir şekilde yaşayacağıma inanıyorum. ABLAMDAN DAHA ZAYIF OLMAK İSTİYORUM. ONA BENİM DE BİRŞEYLERİ BAŞARABİLECEĞİMİ GÖSTERMEK İSTİYORUM.ONA VE TÜM DÜNYAYA GÖSTERECEĞİM...
 Doğum sonrası kilo verme yöntemleri sayesinde kilolarınız tarih olacak, zayıflamak için ne yapmalıyım sorgusuyla kapı kapı dolanmayacaksınız.  Bütün sorunlarınızın çözümü bizde mevcut. Başlayın, zayıflayın ve asla pişman olmayın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder